Днями у Нікопольській ОДПІ проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Право громадян на звернення». Начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Наталія Пироговська відповідала на запитання громадян

20 окт, 11:37

Наводимо найбільш актуальні питання, які були порушені в ході проведення сеансів телефонного зв‘язку «гаряча лінія»:

Які дані необхідно зазначити, щоб залишити своє звернення?

Відповідь: При наданні звернення бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), та обов’язково зазначили назву органу податкової або митниці, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відповідного відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Що відноситься до публічної інформації?

Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Чи можливо одержати в органах Державної фіскальної служби інформацію про доходи іншої фізичної особи?

Відповідь: Відповідно до ст. 11 Закону України «Про інформацію», ст. 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право доступу до інформації про фізичну особу має лише та особа, якої ця інформація стосується.

Крім цього, відповідно до пп.17.1.9 статті 17 Податкового кодексу України платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами.

Який строк розгляду Запитів на публічну інформацію?

Відповідь: Відповідь на Запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Що таке запит на інформацію?

Відповідь: Відповідно до статті 19 Закону № 2939, запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Які права громадянина при розгляді заяви чи скарги?

Відповідь: Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

- особисто викласти аргументи  особі, що перевіряла заяву чи  скаргу, та брати участь у перевірці  поданої скарги чи заяви;

- ознайомитися з матеріалами  перевірки;

- подавати додаткові матеріали  або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

- бути присутнім при розгляді  заяви чи скарги;

- користуватися послугами адвоката  або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну  функцію, оформивши це уповноваження  у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь  про результати розгляду заяви  чи скарги;

- висловлювати усно або письмово  вимогу щодо дотримання таємниці  розгляду заяви чи скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/200325.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua