Чи може страхувальник (роботодавець) подати поштою повідомлення про прийняття працівника на роботу?

05 ноя, 12:54

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі - Постанова №413) повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Постанова №413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

Відповідне питання - відповідь розміщене у підкатегорії 301.01 (платники єдиного внеску, їх права та обов'язки) категорії 301 (єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування) Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/200924.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua