Сервіс «Пульс» це оперативне реагування на інформацію

16 ноя, 15:41

Державна податкова інспекція у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує про функціонування сервісу «Пульс» - телефонного зв’язку, який спрямований на поліпшення обслуговування  платників податків.

Даний сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в  режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

До ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС  у м. Києві  з початку 2015 року надійшло 273 звернення на сервіс «Пульс».

Всі звернення оперативно опрацьовано, вирішено по суті порушеного питання та заявникам надано обґрунтовані відповіді.

ДПІ Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/201244.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua