Надходження інформаційних повідомлень на інтерактивний сервіс «Пульс» лишається актуальним

18 ноя, 08:52

З метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, що надійшли на «Пульс» за десять місяців поточного року працівниками прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 398 звернень, що на 202 звернення або на 50,8% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, з них:

щодо звітності та реєстрації податкових накладних- 200 звернень;

щодо роботи органів ДФС – 91 звернення;

щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 87 звернень;

щодо якості роботи ЦОП - 9 звернень;

щодо перевірки суб’єктів господарювання – 4 звернення;

щодо реєстрації платником єдиного податку -1 звернення.

Звернення опрацьовані, на всі надано роз’яснювальні відповіді, заявників  додатково проконсультовано. З метою якісного надання адміністративних послуг, вжито заходи щодо забезпечення оперативного реагування на проблеми зазначені  в зверненнях

ДПІ у Шевченківському районі  ГУ ДФС  у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/201315.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua