Можливості електронного сервісу «Управління ЕЦП»

07 дек, 14:15

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що Державною фіскальною службою України (далі - ДФС України) у листопаді поточного року запроваджено новий електронний сервіс «Управління ЕЦП».

Зазначений сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб (у межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також у повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.

Для формування та подання платниками інформації щодо електронних цифрових підписів (далі - ЕЦП) в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102.

До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.

Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення обов'язково підписується керівником ЕЦП, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/201847.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua