Звернення громадян як однин з пріоритетних напрямків роботи Солом’янської ДПІ

14 дек, 15:21

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві постійно приділяє увагу звернення громадян як одному з пріоритетних напрямків роботи.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щo стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх.

У січні – листопаді 2015 року до ДПІ Солом’янського району ГУ ДФС у м. Києві надійшло 40 письмових звернень громадян, за відповідний період 2014р. – 117 звернень.

Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни зверталися до ДПІ у звітому періоді стосувались інформуванню про ухилення від сплати податків, податок на доходи фізичних осіб, єдиний соціальний внесок, реєстраційні номери облікових карток платників податків та проведення перевірки.

Особлива увага приділяється об’єктивному розгляду звернень громадян та оперативному вирішенню порушених питань, оскільки дотримання норм доброчесності є важливим фактором, на якій ґрунтується діяльність ДФС України.

З початку року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 5 громадян, за відповідний період 2014 року – 37.

Завдяки налагодженій роботі співробітників, спостерігається тенденція щодо зменшення звернень громадян.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/202106.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua