В штатному режимі працює електронний сервіс «Управління електронними цифровими підписами»

17 дек, 08:39

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що додатковий електронний сервіс для платників податків «Управління електронними цифровими підписами» працює в штатному режимі.

Сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також право на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера.

Керівник має можливість подати інформацію та сертифікати відкритих ключів електронних цифрових підписів (ЕЦП) осіб, яким надано відповідні повноваження. Таке Повідомлення (код форми J(F)1391102) надсилається в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».

Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.

Після отримання Повідомлення ДФС приймає податкові документи, підписані уповноваженими особами, у порядку, визначеному законодавством.

Звертаємо увагу, що керівник самостійно встановлює строк дії наданих повноважень шляхом керування ЕЦП. Для цього при оформленні ЕЦП для уповноваженої особи у заявці на формування посиленого сертифіката підписувача ЕЦП зазначається строк чинності ЕЦП, який має відповідати періоду виконання особою повноважень.

ДПІ у Дарницькому район ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/202185.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua