97% респондентів задоволені якістю роботи Центру обслуговування платників Західно-Донбаської ОДПІ

12 янв, 12:24

Для вивчення громадської думки, проведення оцінки діяльності, вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрі обслуговування платників, фахівці Західно–Донбаської ОДПІ протягом року проводили письмові опитування за допомогою розташованої у приміщенні ЦОПу скриньки пропозицій та побажань.

Так, за січень-грудень 2015 року через таку скриньку отримано 137 письмових анкет, з яких  97%  респондентів  надали позитивну оцінку роботи Центру.

“Якісне та кваліфіковане  сервісне обслуговування платників – один з основних пріоритетів податківців Західнодонбаського регіону.  Надання послуг за європейськими стандартами сприятиме підвищенню рівня добровільної сплати податків, тому ми і надалі будемо цікавитись громадською думкою наших респондентів”, - наголосив начальник Західно-Донбаської ОДПІ Віктор Ковальчук.

До речі, співробітники Центру до новорічних свят прикрасили лісову красуню у Центрі обслуговування. Тепер на платників чекатиме не тільки якісне обслуговування, але і створення новорічної атмосфери, передусім, для підняття настрою відвідувачам ЦОПу.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/202980.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua