12 янв, 12:24
Для вивчення громадської думки, проведення оцінки діяльності, вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрі обслуговування платників, фахівці Західно–Донбаської ОДПІ протягом року проводили письмові опитування за допомогою розташованої у приміщенні ЦОПу скриньки пропозицій та побажань.
Так, за січень-грудень 2015 року через таку скриньку отримано 137 письмових анкет, з яких 97% респондентів надали позитивну оцінку роботи Центру.
“Якісне та кваліфіковане сервісне обслуговування платників – один з основних пріоритетів податківців Західнодонбаського регіону. Надання послуг за європейськими стандартами сприятиме підвищенню рівня добровільної сплати податків, тому ми і надалі будемо цікавитись громадською думкою наших респондентів”, - наголосив начальник Західно-Донбаської ОДПІ Віктор Ковальчук.
До речі, співробітники Центру до новорічних свят прикрасили лісову красуню у Центрі обслуговування. Тепер на платників чекатиме не тільки якісне обслуговування, але і створення новорічної атмосфери, передусім, для підняття настрою відвідувачам ЦОПу.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/202980.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua