27 янв, 13:35
Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України «Пульс» від громадян Дніпропетровської області надійшло 699 звернень, які розглянуті вчасно та вирішені позитивно.
Наразі більше половини жителів Дніпропетровського регіону цікавлять питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (355 звернень). Крім того, 148 дзвінків стосувались роботи системи електронного адміністрування ПДВ, 135 платників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 26 платників, реєстрації платником ПДВ – 18.
Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю. Працівники Державної фіскальної служби не тільки приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та вжиті заходи.
Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФСУ «Пульс» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/203654.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua