Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі

10 фев, 12:06

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. 

Оновлений сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет). 

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися  інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

- отримати інформацію  про граничні терміни сплати  податків, зборів, обов’язкових платежів  та подання звітності (податковий  календар);

- отримати контакти  та адреси діючих центрів обслуговування  платників (ЦОП);

- ознайомитись  з новинами Державної фіскальної  служби України;

- скористатися  іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним податковим календарем;

- переглянути  та перевірити свої облікові  дані;

- створити запит  для отримання інформації;

- подати реєстраційну  заяву платника податку на  додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити  листа до органу ДФС;

- переглянути  стан розрахунків з бюджетом;

- зареєструвати  податкові накладні у Єдиному  реєстрі податкових накладних;

- скористатися  сервісами системи «Електронного  адміністрування ПДВ» (для платників  ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/204209.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua