Електронний кабінет платника-оновлено

12 фев, 12:28

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися інформацією з  реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік  платників; дані реєстру платників  ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

- отримати інформацію про граничні  терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання  звітності (податковий календар);

- отримати контакти та адреси  діючих центрів обслуговування  платників (ЦОП);

- ознайомитись з новинами Державної  фіскальної служби України;

- скористатися іншою корисною  інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним  податковим календарем;

- переглянути та перевірити  свої облікові дані;

- створити запит для отримання  інформації;

- подати реєстраційну заяву  платника податку на додану  вартість, заяву про анулювання   реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити листа до органу  ДФС;

- переглянути стан розрахунків  з бюджетом;

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скористатися сервісами системи  «Електронного адміністрування  ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/204289.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua