Про звернення громадян

16 фев, 12:36

Пріоритетними засадами розвитку демократичної та соціально-правової держави є захист конституційних прав, свобод людини і громадянина.

 Можливість громадян брати участь в управлінні державними і громадськими справами, впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення забезпечена Законом України від 2 жовтня 1996 року «Про звернення громадян».

У січні 2016 року до ДПІ Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 10 письмових звернень громадян..

Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні 2016р. стосувались:

-  інформування  про ухилення від сплати податків – 4 звернення ;

-  податок на доходи фізичних осіб – 4 звернення ;

-  єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

    стосовно  проведення перевірки – 1 звернення .
У вказаному періоді 2016 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 2 громадяни.

Нагадаємо, що створено поштову скриньку для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді - kyiv.solomianskyi.zvernenya@sfs.gov.ua

ДПІ Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/204405.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua