Запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального

11 мар, 08:28

Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) запроваджується з 1 березня 2016 року.

Юридичні особи та фізичні особи — підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку здійснення такої реалізації. Для реєстрації необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку винятково в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб. Електронні формати заяви та інших документів для СЕАРП розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» (Платникам податків про електронну звітність — Інформаційно-аналітичне забезпечення — Реєстр електронних форм податкових документів).

Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою cabinet.sfs.gov.ua. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання контролюючим органом заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки заяви  платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція. У другій квитанції зазначається інформація про результати розгляду, а саме повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального (далі — Реєстр платників) або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання заяви.

У разі подання заяви до 01.03.2016 датою реєстрації платником податку особи, яка подала таку заяву, є дата, що відповідає першому дню перехідного періоду, тобто 01.03.2016.

Особа, зареєстрована платником податку, може направити до ДФС засобами електронного зв’язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою J(F)1302501. Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв’язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників. Також переглянути інформацію з Реєстру платників можна в оновленому Електронному кабінеті платника (відкрита та закрита частини — Інформація з Реєстрів ДФС — Реєстр платників акцизного податку).

Інформацію про реквізити відкритого електронного рахунка ДФС надсилає платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем відкриття такого рахунка.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/205207.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua