У 2015 році український косметичний ринок виріс на 24,6%

01 апр, 09:02

У 2015 році український ринок товарів краси та засобів догляду за собою виріс у грошовому виразі на 24,6% у порівнянні з 2014 роком і склав 30,2 млрд грн. Про це свідчать дані дослідницької компанії Euromonitor International. При цьому компанії AVON в Україні вдалося перевищити темпи зростання ринку. В результаті AVON третій рік поспіль став брендом №1 на косметичному ринку України. Крім того, у 2015 році компанія збільшила свою частку на ринку прямого продажу з 30% до 34%.

«Цікаво, що за результатами 2015 року всі категорії українського косметичного ринку в грошовому виразі виросли. Однак лідерами за темпами зростання стали категорії «декоративна косметика» і «догляд за шкірою», які збільшилися на 28,9% і 28,5% відповідно», - зазначила генеральний директор AVON в Україні та Грузії Карина Таковенко. – При цьому в категорії «догляд за шкірою» найактивніше ріс продаж засобів догляду за шкірою обличчя, і особливо сегменти для очищення і зволоження, а в категорії «декоративна косметика» найбільш динамічне зростання продемонструвала продукція для макіяжу губ».

У структурі попиту на косметичному ринку України найбільшу частку – 31,8% – займає категорія «засоби особистої гігієни», яка включає: засоби для ванни й душу, дезодоранти, чоловічий догляд, дитячий догляд і депілятори. За словами Каріни Таковенко, у Європі й світі загалом ця категорія також на 1 місці. «Проте якщо у світі на другому місці – категорія «догляд за шкірою» з часткою 25,9%, то в Україні – догляд за волоссям з часткою 19,6%. А категорія «догляд за шкірою» у нас на третьому місці з часткою 18,4%. Ще 13,6% займає декоративна косметика, а парфумерія – 11,6% », – додала генеральний директор AVON в Україні та Грузії.

За даними Euromonitor International, на світовому косметичному ринку поступово зростає частка преміум-продукції й зараз вона становить 27%. Водночас, за словами пані Таковенко, за останній рік українки не змінили свої вподобання – частка продукції мас-маркет в Україні навіть збільшилася з 91,3 до 91,6%.

Розповідаючи про секрети успіху AVON в Україні, Карина Таковенко зазначила: «У 2015 році нам вдалося не тільки перевищити темп зростання ринку в грошовому виразі, але й у середньому на 8-9% збільшити кількість проданих одиниць у таких категоріях, як декоративна косметика, засоби догляду за шкірою й засоби догляду за волоссям. Широкий асортимент продукції – наша сильна конкурентна перевага, але хочеться особливо відзначити важливу роль у портфоліо компанії наших «продуктів-хітів». Це 7 лідерів продажу в своїх категоріях, популярність яких перевірена часом і які ми по праву називаємо «Об'єктами бажання мільйонів». Наприклад, кожну хвилину в Україні продається одна туш «СуперШок», а щогодини – 40 помад AVON «Ультра». Крім того, ми намагаємося в кожному нашому каталозі пропонувати найбільш привабливі ціни на 10 найпопулярніших косметичних продуктів, якими часто користуються. Це підтримує постійний інтерес клієнтів до продукції AVON».

Сьогодні портфель компанії AVON представлено такими категоріями, як парфумерія (39% в портфелі компанії), декоративна косметика (20%), засоби догляду за шкірою (10%), засоби особистої гігієни (15%), засоби догляду за волоссям (7%), товари для дому та аксесуари (9%).

«Ми впевнені в перспективності косметичного ринку України, тому продовжуємо інвестувати в ключові для нас категорії: декоративну косметику і парфумерію, а також у безперервне вдосконалення сервісу та розвиток наших представників. При цьому ми впроваджуємо нові більш ефективні інструменти. Наприклад, замість аудиторних тренінгів ми запустили Smart City – сучасну онлайн-платформу для проведення вебінарів та тренінгів. Крім того, digital-ера відкрила для нас нові можливості, щоб отримати максимум від нашої 130-річної експертизи в соціальних продажах тепер уже в цифровому світі», – розповіла Карина Таковенко про стратегію компанії AVON в Україні.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/205931.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua