З початку 2016 року 90 громадян Донецької області скористалися сервісом ДФС «Пульс»

05 апр, 13:28

Протягом січня – березня поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» (податковий напрямок) надійшло 90 звернень від мешканців Донецького регіону, що на 19 звернень  більше, ніж за перший квартал 2015 року.
Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області, - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс ДФС України „Пульс” надійшло 49 звернень, або 54,4% від загальної кількості звернень по Донецькій області.
Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» надходили з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ (13 звернень, або 14,5%); організації роботи територіальних органів ГУ ДФС області (25 звернень, або 27,8%);  щодо перевірки СГ, реєстрації платником ПДВ та роботи ЦОП – по 1зверненню (3,3%).
Нагадаємо, інформаційний сервіс «Пульс» – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На єдиний телефонний номер (044) 284-00-07 може звернутися будь-який громадянин з питаннями неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань. «Пульс» працює за принципом зворотного зв’язку – оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Прес-служба ГУ ДФС у Донецькій області


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/206020.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua