10 май, 12:35
Для керівництва Нікопольської ОДПІ звернення громадян мають важливе значення у забезпеченні постійного зв’язку з громадськістю, вирішенні проблем окремої людини і платників податків в цілому. Як зазначила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, пріоритетом є виявлення основних причин, що породжують звернення громадян, та своєчасне вирішення проблем, які потребують негайного реагування.
З початку поточного року зареєстровано 12 письмових звернень. Усі письмові звернення розглянуто відповідно до чинного законодавства, заявникам направлені письмові відповіді. Повторних звернень від громадян з початку року не надходило. Основними питаннями, що порушували громадяни є питання оподаткування доходів фізичних осіб (єдиний податок), податок на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, особливостей сплати плати за землю, проведення контрольно-перевірочних робіт, ухилення від сплати податків, надання інформації про не використання РРО.
Щодо запитів на отримання публічної інформації, то з початку року до Нікопольської ОДПІ надійшов 2 запити. Запити опрацьовано і надано адресатам відповіді, в установлені законом терміни.
Звертаємо увагу, що у письмовому зверненні в обов’язковому порядку зазначається прізвище, ім’я по-батькові заявника, адреса, суть порушеного питання. У випадку, якщо, порушене у зверненні питання, не є компетенцією органу до якого воно надійшло, то в строк не більше 5-ти календарних днів таке звернення пересилається за належністю до відповідного органу чи посадової особи, про що повідомляється автору звернення. В той самий термін звернення повертається заявнику, якщо у ньому не міститься даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом чи його посадовою особою.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Нагадуємо, що особистий прийом громадян посадовими особами Нікопольської ОДПІ проводиться щоденно в робочі дні відповідно до затвердженого графіка за адресою м. Нікополь, просп. Трубників 27. Попередній запис на особистий прийом проводиться за номером телефону (05662) 4-54-29.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/207014.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua