Розгляд звернень громадян у січні - квітні 2016 року

17 май, 08:41

Одним із основних завдань ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у  м. Києві є своєчасне реагування на порушені у зверненнях громадян питання.
Законом України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» надається право громадянам звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Так, до податкової інспекції за січень-квітень 2016 року надійшло 15 звернень громадян та 1 скарга (непідтверджена), розглянуто 9 звернення,  6 – на виконанні.
У зверненнях громадян були порушені питання щодо контрольно-перевірочної роботи,
З початку року організовано та проведено 4 особистих прийоми громадян (фізичних осіб), серед яких були 2 приватних підприємців та 2 пенсіонери.
Розглядались питання штрафних санкцій, пільг щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), оподаткування отриманої спадщини.
Нагадуємо, що графік особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ у Подільському районі. Особистий прийом керівництвом проводиться за попереднім записом у приймальні громадян за адресою: вул. Турівська, 12 або за телефоном: 462-47-57.

ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у  м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/207274.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua