23 май, 15:12
Сьогодні діяльність Державної фіскальної служби України, як і будь-якого іншого органу виконавчої влади, знаходиться під пильним контролем не лише Уряду, але й суспільства. Всі кроки та новації розглядаються через призму доцільності та ефективності для бізнесу і держави. Особливо, тепер, коли проходять процеси реформування як податкової та митної систем, так й інституційні відомчі зміни в Службі. Саме тому основний акцент у роботі ДФС зроблено на відкритості, прозорості та оперативності інформування суспільства про роботу відомства.
«Бути відвертими та відкритими - наш основний принцип. Адже створення позитивного іміджу залежить не тільки від того, що робить Служба на шляху перетворення від фіскальної до сервісної, а й від того наскільки зрозуміло ми це доводимо до кожного громадянина та платника. Нам є до чого прагнути, особливо в часи реформувань, коли суспільство не лише вимагає змін, але й бажає розуміти їх суть», – вважає начальник управління інформаційної політики ДФС Надія Веселова.
Так, протягом січня-квітня 2016 року комунікативними підрозділами органів ДФС територіального та центрального рівня проведено 1133 прес-конференції та брифінги для представників ЗМІ, під час яких журналісти не лише отримували оперативну інформацію про результати діяльності ДФС, але й мали змогу поспілкуватися з керівниками Служби, почути відповіді на запитання та отримати ексклюзивні матеріали для свого видання. Організовано та проведено 3356 інтерв’ю, коментарів та роз’яснень за участі керівників та провідних фахівців ДФС. Протягом минулого року загальна кількість таких публічних заходів склала понад 15 тис.
За чотири місяці 2016 року надано відповіді на 894 запити засобів масової інформації (у 2015 році – 2437 відповідей), що дозволило мас-медіа оперативно отримати необхідну інформацію для підготовки публікацій, а ДФС – висвітлити свою позицію з того чи іншого питання.
Особливу увагу у роботі також приділено підготовці інформаційних повідомлень для розміщення на веб-порталі та у ЗМІ. «Діяльність ДФС завжди у полі зору засобів масової інформації, оскільки тема податків, державної казни та фінансів була й буде злободенною для суспільства. Саме тому кожне повідомлення повинне бути не лише іміджевим, але й вчасним та актуальним на сьогодні. Ми намагаємося зробити із сухих статистичних цифр цікавий текстовий матеріал, який буде зрозумілим для широкої аудиторії читачів», – підкреслила Надія Веселова.
За її словами, протягом поточного року розміщено понад 63 тис. інформаційних та роз’яснювальних матеріалів. Ці матеріали знайомлять читачів з новаціями у роботі ДФС, інформують про основні показники її роботи, пріоритети та завдання, допомагають платникам орієнтуватися у законодавчих нормах тощо.
Про актуальні новини ДФС можна також дізнатися з соціальних мереж «Twitter», «Facebook», «Youtube», кількість користувачів яких постійно зростає.
Враховуючи необхідність постійної комунікації з бізнесом та громадськістю, побудову ефективного діалогу та співпраці органами ДФС проведено 24 засідання Громадської Ради, 1218 зустрічей з профільними бізнес-асоціаціями, Європейською Бізнес Асоціацією та Американською торгівельною палатою. У 2015 року кількість таких заходів складала 102 та 4486 відповідно.
Для роз’яснення податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань єдиного соціального внеску за січень-квітень 2016 року проведено 8516 вебінарів, семінарів та гарячих ліній (у 2015 році – понад 30 тис.), в яких взяли участь майже 186 тис. платників.
«Ми і надалі продовжуватимемо практику відкритого спілкування з мас-медіа, громадськістю та бізнесом. Суспільство змінюються, збільшується їх потреба в інформації. Враховуючи це, ДФС працює над новими формами комунікацій, які дозволять підвищити оперативність висвітлення відомчих матеріалів та зроблять їх більш сприйнятними та цікавішими для користувачів», – зазначила керівник управління інформаційної політики Надія Веселова.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/207523.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua