Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на звернення

16 июн, 15:21

Інтерактивний сервіс “Пульс” було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.

Так, з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, які надійшли на сервіс «Пульс» у січні - травні 2016 року працівниками ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 222 інформаційних запити, що на 103 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були: подання звітності та реєстрація податкових накладних -176, організація роботи органів ДФС – 26, щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 10, щодо роботи ЦОПу – 4, реєстрації ПДВ – 2, тощо. Безпосередньо корупційної складової стосувались лише 3 заяви.

На всі звернення надано відповіді, із заявниками проведено роботу щодо надання роз’яснень та додаткових консультацій.

Нагадуємо, номер телефонної лінії «Пульс», який працює цілодобово та функціонує за принципом call-back - (044) 284-00-07.

 

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208207.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua