21 июн, 14:55
Можливість громадян брати участь в управлінні державними і громадськими справами, впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення забезпечена Законом України «Про звернення громадян».
З початку 2016 року на розгляд до Нікопольської ОДПІ надійшло 12 письмових звернень громадян. За результатами розгляду всі звернення виконано в термін. Про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються переважно поведінки громадянки та можливого порушення нею громадського порядку, проведення контрольно-перевірочних робіт, ухилення від сплати податків, надання інформації про не використання РРО, адміністрування податків, запрошення до створення ОСББ.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208292.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua