29 июн, 11:29
Днями, в Інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася прес – конференція на тему: «Надання у користування засобів електронного цифрового підпису та допомоги при генерації відкритих та особистих ключів» за участі начальника відділу реєстрації користувачів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юрія Ткача.
Cтрок чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).
Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки), – зазначив Юрій Ткач.
З метою упередження спроб отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) шахраями з використанням фіктивних реєстраційних документів та захисту інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДЦ ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.
Подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:
економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів ;
уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;
оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку;
інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом ;
конфіденційність інформації;
оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208517.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua