Протягом п’яти місяців 2016 року на «Пульс» звернулося 168 мешканців Дніпропетровщини

01 июл, 12:23

Впродовж січня – травня поточ- ного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 168 звернень від платників податків та громадян Дніпропетровської області, що на 34,6 відсотків менше відповідного періоду 2015 року.
Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.
Половина звернень суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності та реєстрації накладних – 84 звернення.
Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини лунали з приводу питань роботи органів ГУ ДФС області (35 звернень), системи електронного адміністрування ПДВ (31 звернення), перевірок суб’єктів господарювання (6 звернень), роботи Центрів обслуговування платників (4 звернення) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 3 звернення.
Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208648.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua