Національний комплекс «Експоцентр України» прозвітував про результати роботи за рік і представив новий бренд

05 июл, 08:36

12 червня 2015 року в Національний комплекс «Експоцентр України» (ВДНГ) прийшла нова команда під керівництвом Максима Бахматова та Макса Яковера.
29 червня 2016 року відбулася презентація нового бренда ВДНГ, також журналістам представили результати роботи за минулий рік. Уперше за останні роки Національний комплекс «Експоцентр України» отримав чистий прибуток 965 тис. гривень.

Для порівняння:
2009 рік – збиток 3642 тис. гривень
2010 рік – збиток 4756 тис. гривень
2011 рік – збиток 2680 тис. гривень
2012 рік – збиток 1527 тис. гривень
2013 рік – збиток 1601 тис. гривень
2014 рік – збиток 1679 тис. гривень
2015 рік – прибуток 965 тис. гривень.

За рік роботи залучено більше 100 млн гривень інвестицій на розвиток проектів на території ВДНГ, створено більше 500 робочих місць, відремонтовано та обладнано 6 павільйонів.

Сьогодні ВДНГ розвивається у кількох напрямах. У рамках технологічного напряму запущено такі проекти: ВДНГ-TECh – проект створення екосистеми для розвитку підприємництва та технологій. Стартував перший проект за підтримки Kyivstar, який проводить навчання команд та інтеграцію інноваційних технологій і розробок разом з телеком-оператором. У телеком-акселераторі працюватимуть десять команд ВДНГ. Створено перший коворкінг на ВДНГ. Готується до будівництва AgroHub, також розпочав роботу SmartCityHub – суспільний центр, який об’єднує, навчає дієвих людей та допомагає розвивати міські проекти, у тому числі в рамках ініціативи Kyiv Smart City. Команда ВДНГ відкрила «Павільйон 39», Maker space з розробки концептуальних ідей і виробництва прототипів.
У рамках напряму культури та освіти: готується проект купольного навчально-розважального центру, створено концерт-хол на 1300 місць. Наразі триває підготовка нової програми «Дім таємничих пригод», що стартуватиме у вересні 2016 року. Відкриється найбільший музичний фестиваль Atlas Weekend, що об’єднає сцени Країни Мрій, ГогольФесту та Atlas Weekend. Минулого року стартував парк розваг «Зимова країна», організований медіа-холдингом Starlight, який відвідало близько 400 тис. гостей.
У рамках спортивного напряму відкрито центр «Цитрус», що спеціалізується на прокаті персонального електротранспорту. Розпочали роботу велопрокат,  готується навігація для велосипедистів та бігунів, відкрито басейн просто неба для всіх гостей ВДНГ. На території  комплексу проводяться регулярні заняття з йоги. Також організовуються забіги, змагання тощо.
У рамках дитячого напряму відкрито найбільший парк гойдалок, Skypark, незабаром – відкриття музею піщаних фігур та контактного зоопарку. 
Розвиток інфраструктури. Уперше розроблено проект автономного опалення центральної частини ВДНГ з використанням зелених технологій, який успішно реалізовується. Керівництво Національного комплексу «Експоцентр України» відмовилося від дорогого газового опалення, наразі опалення буде проводитися щепою. Також відремонтовано та відновлено роботу всіх туалетів на території. Сума інвестицій у розвиток інфраструктури становила понад     300 тис. гривень. Крім того, розроблено проект освітлення території, який реалізовується, відремонтовано 6 павільйонів.

Прес-служба Державного управління справами


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208721.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua