Особливості подання податкової декларації поштою

06 июл, 10:06

Нікопольська ОДПІ нагадує, що податкова декларація може подаватися за вибором платника податків поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
При цьому, платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.
Податкова звітність з ПДВ подається в електронній формі всіма платниками ПДВ з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.
У разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов'язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п'ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації.
У разі втрати або зіпсуття поштового відправлення чи затримки його вручення фіскальному органу з вини оператора поштового зв'язку, такий оператор несе відповідальність відповідно до закону. У такому разі платник податків звільняється від будь-якої відповідальності за неподання або несвоєчасне подання такої податкової декларації.
Незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштового відправлення чи затримки його вручення платник податків зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання, самостійно визначену ним у такій податковій декларації, протягом встановлених граничних строків.
Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа фіскального зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів.
Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Зазначена норма визначена ст. 49 Податкового кодексу України.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/208788.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua