З початку року сервіс ДФС «Пульс» допоміг 164 платникам Донеччини

25 июл, 11:55

Саме стільки телефонних дзвінків від платників податків Донецького регіону надійшло на антикорупційний сервіс ДФС України за шість місяців 2016 року, у тому числі безпосередньо до Головного управління ДФС у Донецькій області – 100 звернень, що майже в 1,5 рази менше відповідного періоду минулого року (227 звернення). Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.
Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області, - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс «Пульс» надійшло 51 звернення.
Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» надходили з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ (14 звернень); організації роботи податкових органів ДФС у Донецькій області (29 звернень);  щодо корупційних дій (3 звернення); щодо перевірки СГ, реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню на кожне.
Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.
ГУ ДФС у Донецькій області

 


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/209414.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua