Інформація щодо отримання послуг електронного цифрового підпису

29 июл, 15:54

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що електронний цифровий підпис (ЕЦП)- це електронний аналог власноручного підпису або печатки.
Для підписання електронного документу необхідно мати особистий ключ та посилений сертифікат.
Особистий ключ - унікальна послідовність символів, призначена для накладання ЕЦП на електронні документи, яка записується клієнту на електронний носій інформації. Пароль захисту особистого ключа повинен бути відомий тільки власнику сертифіката ключа.
Посилений сертифікат відкритого ключа - документ, виданий акредитованим центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. Сертифікати ключів розповсюджуються в електронній формі та використовуються для ідентифікації особи підписувана.
Для отримання послуг ЕЦП потрібно:
 уважно ознайомитись з Регламентом АЦСК ІДД ДФС та умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;
 заповнити реєстраційну картку відповідно до зразку та оформити необхідні документи за списком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів»).
• звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД ДФС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою (розділ «Контакти») з оформленим належним чином пакетом документів та електронними носіями інформації (захищені носії інформації, СD/DVD-диски, флеш-накопичувачі).
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві  повідомляє, що у разі виникнення питань стосовно наведеної вище інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу АЦСК ІДД ДФС inform@acskidd.gov.ua. зателефонувати до Контакт-центру ДФС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до віддаленого пункту реєстрації АЦСК ІДД: за телефонами: (044) 200-37-61, (044) 452-35-36, (044) 238-02-29

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/209641.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua