Документи, які необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису юридичній особі

29 июл, 15:54

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що для отримання послуг електронного цифрового підпису посадовою особою юридичної особи  необхідні наступні документи:
 заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
 оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
 документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи - заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи (копія наказу про призначення тощо);
 копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та копія сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
 копія облікової картки платника податків* засвідчена підписом власника.
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Звертаємо увагу, що більш детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації користувачів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі - www.acskidd.gov.ua.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/209642.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua