Про стан розгляду звернень громадян за січень – липень 2016 року

09 авг, 15:45

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві постійно приділяється увага зверненням громадян та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
За сім місяців 2016 року на розгляд до ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 80 письмових звернень від громадян, скарги відсутні. Крім того, станом на 01.08.2016 року надійшло 3 колективних  звернення.
За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством.
Нагадуємо, що кожен громадянин має право на звернення до органів державної влади. На сьогодні робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямом роботи в діяльності фіскальних органів. Таким чином забезпечується зворотній зв’язок з громадськістю, виявляються проблемні питання, які торкаються інтересів громадян та причини, що породжують такі звернення.
Також звертаємо Вашу  увагу, що з додатковою інформацією щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ДПІ можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210041.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua