Керівництво «Борисполя» пропонує підняти рівень обслуговування пасажирів під час затримок рейсів до рівня ЄС

10 авг, 14:01

Під час апаратної наради у Міністерстві інфраструктури  керівник аеропорту «Бориспіль» Євгеній Дихне висловився за внесення змін до правил обслуговування пасажирів під час затримок авіарейсів. Цей крок обумовлений останніми випадками відвертого невиконання авіаперевізниками тих вимог, які прописані у «Правилах повітряних перевезень пасажирів та багажу» (надалі Правила), що затверджені Міністерством інфраструктури (наказ №735 від 30.11.2012р).
Він зазначив, що неодноразово звертав увагу авіаперевізників на неналежне виконання ними своїх зобов’язань перед пасажирами при затримках рейсів. «Відповідно до всіх існуючих на сьогодні норм та положень, забезпечення належного рівня комфорту пасажирів під час очікування рейсів, це повністю відповідальність авіакомпаній. Але ми не можемо просто стояти осторонь і спостерігати за тим, як ці вимоги не виконуються» - заявив Євгеній Дихне.  
Зважаючи на те, що позиція деяких авіакомпаній йде врозріз із стандартами обслуговування на території головних повітряних воріт держави, адміністрація аеропорту ініціює низку уточнень до Правил забезпечення пасажирів напоями та харчуванням під час затримки рейсів. Зокрема, на переконання керівника «Борисполю», у правилах має бути чітко прописано, що харчування та напої авіакомпанії забезпечують обов’язково, та у відповідності до стандартів Європейського Союзу. Крім того, повинен існувати прозорий перелік зобов’язань авіаперевізників щодо часу, обсягів та умов надання вказаних послуг.
Так, адміністрація аеропорту «Бориспіль» пропонує затвердити норми щодо обов’язкового надання прохолодних напоїв з розрахунку 0,5л на одну особу протягом кожних 2 годин. Також має бути передбачене забезпечення снеками та бутербродами при затримці від двох годин часу. Гаряче харчування повинно надаватись пасажирам не менш ніж кожні 4 години очікування. Керівництво аеропорту «Бориспіль» вже підготувало відповідне письмове звернення, яке найближчим часом буде направлене до Міністерства інфраструктури України.
Зважаючи на почастішання затримок авіарейсів, керівництвом аеропорту «Бориспіль» вже здійснюються певні інфраструктурні зміни - у терміналі D на випадок затримок виділено додаткову залу для літніх людей та пасажирів з дітьми. Найближчим часом її буде технічно облаштовано до рівня приміщення «підвищеного комфорту».


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210089.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua