Документи, які необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичній особі та фізичній особі - підприємцю

15 авг, 14:50

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що для отримання послуг електронного цифрового підпису посадовою особою необхідні наступні документи:
Для фізичної особи – підприємця (особисто):
      - заповнена та  підписана  Реєстраційна картка (для фізичної  особи/фізичної особи - підприємця) у двох примірниках;
 копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та копія сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена власноручним підписом (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
 копія облікової картки платника податків*.
Наймані прациівники фізичної особи - підприємця
Документи, необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа для найманих працівників фізичної особи - підприємця:
      - заповнена та підписана Реєстраційна картка  (для фізичної особи/фізичної особи- підприємця), з Додатком дорозділу  2реєстраційної картки, у двох примірниках**;
      - копія паспорта заявника та підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та копія сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена власноручним підписом власника паспорта (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника  податків, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
 копія облікової картки платника податків заявника та підписувача*;
 копія (засвідчена фізичною особою - підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається;
**- якщо фізична особа - підприємець не потребує формування для себе посиленого сертифіката ключа, розділ 2 не заповнюється, окрім полів, де засвідчується Реєстраційна картка.
Для фізичної особи
Документи, що необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичною особою:
 заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця), у двох примірниках;
 копія паспорту підписувана (копії 1-2 (3-6 за наявності відміток) сторінок та копія сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
 копія облікової картки платника податків*.
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві звертає увагу, що у разі виникнення питань ви можете звернутись до віддаленого пункту реєстрації АЦСК ІДД: за телефонами: (044) 200-37-61, (044) 452-35-36, (044) 238-02-29

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210243.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua