19 авг, 08:34
Постачання українських теплоелектростанцій (ТЕС) енергетичним вугіллям у комплексі підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу України до роботи в осінньо-зимовий період нині є завданням національної безпеки. Важливою ланкою у його виконанні є залізниця – основний перевізник стратегічно важливого вантажу.
Аби підвищити обсяги перевезення енергетичного вугілля, у регіональній філії “Львівська залізниця” проведено серйозну роботу з вантажовідправниками та вантажоодержувачами щодо неухильного дотримання технологічних норм навантаження та вивантаження вугілля.
Виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник дав вказівку посилити роботу, чітко та своєчасно забезпечувати рухомим складом заявки вугледобувних підприємств на навантаження енергетичного вугілля, а також його своєчасне вивантаження на Добротвірській, Бурштинській та Калуській ТЕС.
За інформацією служби перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», на території, яку об’єднує Львівська залізниця, ситуація з перевезення енергетичного вугілля є стабільною, суттєвих проблемних питань, які б гальмували процес навантаження “енергетики” не виникало. «Відповідні заявки ми забезпечуємо повною мірою по станціях Львівської залізниці – Соснівка та Іваничі, – каже заступник начальника служби Леонід Недзвецький. – Із початку року загалом відвантажено 6922 вагони енергетичного вугілля. Вугілля у нас вантажиться і на центральній збагачувальній фабриці (ЦЗФ), що поблизу станції Соснівка, і на шахтах. Проблем із вагонами для перевезення вугілля зараз не маємо – під енергетичне вугілля даємо їх першочергово».
З другої половини липня у середньому за добу Львівська залізниця почала вантажити 45-50 вагонів. А зараз щодобова заявка, яка забезпечується, становить близько 80 вагонів на добу.
Відповідно до завдання, яке поставив перед працівниками керівник магістралі Іван Груник, фахівці чітко пильнують за дотриманням технології навантаження/вивантаження вугілля. Зазначають, що зараз вже досягнуто суттєвих змін на краще – щодо темпів навантаження, роботи власних локомотивів, збереження вагонного парку і дотримання технології навантаження.
Основна претензія залізничників, яка була висловлена шахтарям, що відвантажують вугілля, стосувалася збільшення часу перебування вагонів на під'їзній колії. За норми та згідно з договорами і технічними можливостями у 20,6 години, у травні та липні фактичний час становив майже 47 годин. Але на сьогодні вирішення цієї проблеми зрушилося з місця – рух вагонів прискорюється.
На Львівській магістралі впевнені, що посилений контроль щодо перевезень енергетичного вугілля стане належною запорукою національної безпеки держави.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210393.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua