До уваги неприбуткових організацій: затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

22 авг, 14:55

КМУ постановою від 13.07.16 № 440 затвердив Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
Постанова №440 набрала чинності 16 липня 2016 року (опублікована в «Урядовому кур’єрі» 16.07.2016 №132).
ДФС протягом двох місяців з дня набрання постановою чинності (з 16 липня 2016 року) надсилатиме до неприбуткових організацій, письмові запити про надання у місячний строк з дня їх отримання відповіді щодо відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 ПКУ.
Крім зазначеної відповіді, неприбуткові організації мають надати завірені копії установчих документів, а житлово-будівельні кооперативи – завірені копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
Якщо неприбуткова організація відповідає вимогам п. 133.4 ПКУ, ДФС приймає рішення про включення такої організації до Реєстру неприбуткових установ.
Якщо подані документи не відповідають вимогам, встановленим в п. 133.4 ПКУ, неприбутковій організації надсилається відповідне повідомлення.
При цьому, така організація не може бути виключена до 01.01. 2017 р. з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Крім того, МФУ наказом від 17.06.2016 № 553 затвердив Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.
Наказ №553 набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в «Офіційному віснику України» від 02.08.2016 №58).


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210481.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua