Кількість звернень мешканців Дніпропетровщини на сервіс ДФС України «Пульс» зменшилась більш, як в два рази

23 авг, 12:13

Впродовж січня – липня 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 179 заявників Дніпропетровського регіону. Порівняно з відповід- ним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 224 одиниці, або на  55,6%.
Майже половина дзвінків стосувались звітності та реєстрації накладних (84 звернення). З приводу організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулося 43 платника. Крім того, заявники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ (31 звернення). З перевірками суб’єктів господарювання пов’язані 6 звернень. З інших питань надійшло 10 звернень. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 5 звернень.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210529.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua