Звернення громадян як однин з пріоритетних напрямків роботи Солом’янської ДПІ

02 сен, 11:49

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві постійно приділяє увагу зверненню громадян як одному з пріоритетних напрямків роботи.
 У січні – серпні 2016 року до ДПІ Солом’янського району ГУ ДФС у м. Києві надійшло 62 письмових звернень громадян.
Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни зверталися до ДПІ у звітому періоді стосувались інформуванню про ухилення від сплати податків, податок на доходи фізичних осіб, єдиний соціальний внесок, реєстраційні номери облікових карток платників податків та проведення перевірки.
З початку року на особистий прийом до керівництва ДПІ  звернулось 5 громадян.
Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України “Про звернення громадян” та не вирішення  порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня в податковій інспекції у період січень – серпень 2016р. не встановлено.  

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/210887.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua