21 сен, 08:06
Впродовж січня – серпня поточного року на телефонний номер сервісу ДФС України «Пульс» від громадян Дніпропетровської області надійшло 185 звернень. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилася на 336 одиниць або на 35,5 відсотків.
Усі звернення розглянуто та вирішено згідно з чинним законодавством.
Найчастіше платники порушували питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (84 звернення або 46,93%). Крім того, 49 платників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області, 31 дзвінок стосувався роботи системи електронного адміністрування ПДВ. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 6 платників, роботи ЦОП – 5 .
«Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю», – зазначила перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФСУ «Пульс» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/211497.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua