На Дніпропетровщині сервіс ДФСУ «Пульс» відпрацював 190 звернень громадян

21 окт, 08:47

З січня по вересень 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 190 заявників Дніпропетровського регіону.
Переважна кількість питань (86), порушених у зверненнях, стосувалися звітності та реєстрації накладних. Також, заявники звертались з питань щодо роботи органів ДФС Дніпропетровської області (50 звернень). Крім того, з приводу системи електронного адміністрування ПДВ зателефонував 31 платник, з інших питань – 16 громадян. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 7 звернень.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/212227.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua