За 9 місяців поточного року фахівцями контакт-центру ДФС надано 959,6 тис. відповідей на запитання платників податків

31 окт, 13:42

Протягом січня – вересня 2016 року Контакт-центром ДФС надано 959,6 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. З них 933,3 тис. телефоном, 26,1 тис. – електронною поштою і факсом, 0,2 тис. відповідей – із використанням автовідповідача. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
«Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб – підприємців», – зазначив Іван Романов.
Він також розповів, що для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян.
Так, станом на 1 жовтня поточного року База знань, яка постійно оновлюється та вдосконалюється, налічує 15,7 тис. уніфікованих запитань-відповідей. За вказаний період платникам надано 320 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.
Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2016 року скористалося 2 462,5 тис. клієнтів, що на 26 відсотків більше, ніж у січні – вересні 2015 року.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Також для користувачів ЗІР є можливість завантаження у форматі PDF відповідей на запитання з розділу «Запитання-відповіді з Бази знань» та їх друк.
Користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/212559.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua