01 ноя, 08:17
Директор Департаменту обслуговування платників ДФС Наталія Калєніченко проінформувала, що протягом січня – вересня 2016 року від суб’єктів господарювання прийнято та оброблено більше 200 млн. електронних документів. Кількість користувачів електронного сервісу «Електронний кабінет платника» становить 3,6 млн. користувачів. За вказаний період надано майже 55 млн. відповідей на сервісні запити платників. В Центрах обслуговування платників з початку року надано більше 2,7 млн. послуг.
За її словами, найпопулярнішим електронним сервісом є Електронний кабінет платника, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і платників у режимi реального часу та який на сьогодні забезпечує повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності та інших документів відповідно до вимог чинного законодавства.
Найбільш запитуваними послугами Електронного кабінету платника є сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального (перегляд проведених операцій в системі та отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку), листування з органами ДФС в електронному вигляд, стан розрахунків з бюджетом (сплата податків, зборів, платежів для фізичних осіб та перегляд даних щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки).
«У рамках кампаній декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців фізичним особам через Електронний кабінет платника надано можливість отримати відомості про отримані доходи та утримані податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді» – зазначила Наталія Калєніченко.
Не меншим попитом користується послуга отримання інформації з реєстрів ДФС в режимі он-лайн (дані про взяття на облік платників податків, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, реєстр неприбуткових підприємств та організацій, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами).
Наталія Калєніченко також повідомила, що для інформаційної підтримки та допомоги суб`єктам господарювання функціонує call – центр ДФС, яким з початку 2016 року надано майже 160,5 тис. відповідей з питань подання звітності в електронному вигляді, реєстрації податкових та акцизних накладних та інших електронних сервісів.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/212580.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua