У три рази зменшились звернення платників Донеччини на антикорупційний сервіс «Пульс»

03 ноя, 08:32

За десять місяців 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» (податковий напрямок) надійшло у 3,4 раза менше звернень від мешканців Донецького регіону, ніж за відповідний період минулого року. У жовтні 2016 року надійшло 2 звернення від платників області.
Здебільшого звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися питань, які виникають при наданні звітності та реєстрації податкових накладних, – 51 звернення або 47,2%  від загальної кількості звернень по області.
Крім того, платники зверталися для з’ясування організації роботи ДФС. Із загальної кількості звернень 31,5% (34 звернення) стосувалися саме цієї тематики.
Електронним адмініструванням ПДВ цікавилися 13% платників (14 звернень).
Корупційна діяльність була порушена у 4,6% звернень (5 звернень).
Перевірок суб’єктів господарювання стосувалося 1,8% звернень (2 звернення), з питань реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню або по 0,92%.
Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/212671.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua