16 ноя, 10:54
З метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, які надійшли на сервіс «Пульс» у січні - жовтні 2016 року працівниками ДПІ прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 231 інформаційний запит, що на 167 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року з них:
щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 177,
щодо роботи органів ДФС – 33,
щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 10,
щодо роботи ЦОП – 4,
щодо перевірки СГ - 1,
щодо реєстрації платником ПДВ – 2;
щодо корупційних дій – 4.
На всі звернення, що надійшли на антикорупційний сервіс, оперативно надано відповіді, із заявниками проведено роботу щодо надання роз’яснень та додаткових консультацій. З метою якісного надання адміністративних послуг, вжито заходи щодо забезпечення оперативного реагування на проблеми, з якими звертаються платники податків.
Нагадуємо, номер гарячої телефонної лінії «Пульс», що працює цілодобово, (044)284-00-07.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/213101.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua