Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 10 місяців 2016 року

16 ноя, 10:54

Державн фіскальна служба України послідовно застосовує найбільш ефективні механізми зворотного зв’язку з громадськістю. Особлива увага приділяється роботі із зверненнями громадян, їх всебічному аналізу та систематизації, своєчасному реагуванню та наданню якісних відповідей.
Так, протягом січня-жовтня 2016 року до ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві на розгляд від громадян надійшло 125 письмових звернень (усі є заявами), що на 19 звернень, або на 18% більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Скарги не надходили.
Серед звернень обліковуються 6 колективних звернень. За відповідний період минулого року надійшло 3 колективних звернень.
Звернення стосувались сплати податків, проведення перевірок, щодо здачі в оренду житла, реєстрації та обліку платників податків, реєстраційних номерів облікових карток платників податків, податкової звітності, єдиного соціального внеску.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень, серед співробітників ДПІ проведено відповідні технічні навчання щодо дотримання вимог Податкового Кодексу, ЗУ «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями.
За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФСу м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/213102.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua