Що робити, якщо Ви втратили особистий ключ електронного цифрового підпису

21 ноя, 12:19

Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків перелік яких визначено у розділі 5 Регламенту АЦСК ІДД.
Нагадуємо, що строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування.
Також слід зауважити, що Платники податків мають можливість укласти договір Про визнання електронних документів з органом ДФС у електронному вигляді. Для укладення такого договору  з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua.
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/213231.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua