07 дек, 08:39
ДФС прагне налагодити партнерські відносини з бізнесом, тому перше, що ми для цього робимо - надаємо високоякісні послуги, що спрощують процедуру сплати податків. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
Він зазначив, що останнім часом активно просуваються електронні сервіси, запроваджується електронний документообіг. Наприклад, наразі функціонує більше 40 електронних сервісів. Водночас пріоритетним залишається надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу, розширення переліку послуг з урахуванням сьогоднішніх потреб та спрощення процедур їх надання.
«Якщо говорити конкретно, протягом останнього року забезпечено реєстрацію бізнесу протягом 24 годин, спрощено облік осіб, які здійснюють операції з товарами (облік на митницях таких осіб здійснюється за їх заявами на підставі даних обліку платників податків органів ДФС), запущено оновлений Електронний кабінет платника. До речі, послугами Електронного кабінету платника вже скористалося майже 4,5 мільйона осіб з більше ніж 70 країн світу», - зазначив очільник відомства.
На даний момент обслуговування платників здійснюється у 461 ЦОП, які надають адміністративні, інформаційні, консультаційні послуги, приймають звітність та заяви, видають різноманітні довідки.
«В середньому за добу ми приймаємо та обробляємо більше 1 млн. документів тільки в електронному вигляді», - підкреслив Голова ДФС.
Загалом, протягом 11 місяці 2016 року прийнято і оброблено більше 250 млн. електронних документів, надано 189 тис. консультацій платникам, які звернулись до call-центру, близько 79 млн. витягів із СЕА ПДВ та СЕАРП.
«Таким чином, ДФС забезпечує виконання не лише своєї основної місії - наповнення державної скарбниці, але й постійно підвищує якість обслуговування платників», - наголосив Роман Насіров.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/213778.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua