110 платників Донеччини звернулись за допомогою на антикорупційний сервіс «Пульс»

07 дек, 15:34

За період січень-листопад 2016 року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» звернулись 110 платників Донецької області, переважна більшість звернень – на податкову тематику. Протягом останніх місяців кількість повідомлень на сервіс «Пульс» від мешканців Донеччини не перевищує двох на місяць. Крім того, порівнюючи цьогорічні звернення зі зверненнями 2015 року, спостерігається суттєве зменшення повідомлень, а саме у три рази.
Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були  питання, які виникають при наданні звітності та реєстрації податкових накладних – 51, роботи органів державної фіскальної служби – 34, електронного адміністрування ПДВ – 14, антикорупційної тематики стосувались 5 звернень.
Безпосередньо у листопаді надійшло 2 повідомлення від платників Донецького регіону, які стосувались питань недотримання терміну надання адміністративних послуг.
Слід зазначити, що всі порушені у зверненнях питання розглянуто. А їх автори, платники податків та громадяни, отримали вичерпні відповіді на них.
Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/213813.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua