Складаємо акт інвентаризації при нестачі і надлишку коштів в касі

16 дек, 12:43

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Для контролю за збереженням готівкових коштів на підприємствах проводяться інвентаризації кас в терміни, встановлені керівником, з покупюрним перерахуванням усіх готівкових коштів і перевіркою інших цінностей, що зберігаються в касі.
Для проведення інвентаризації каси, що має здійснюватися згідно з наказом керівника, призначається комісія, яка після закінчення інвентаризації каси складає акт про результати інвентаризації наявних коштів.
Комісія перевіряє наявність коштів шляхом повного перерахування всіх готівкових коштів, які є в касі, цінних паперів, чекових книжок і т.д. Акт складається в двох примірниках і підписується членами інвентаризаційної комісії та матеріально відповідальною особою. Один примірник акта передається до бухгалтерії підприємства, другий – залишається у матеріально відповідальної особи.
Залишок готівки в касі звіряється з даними обліку за книгами обліку. Готівка, що зберігається в касі, але не підтверджена касовими документами, вважається надлишком готівки в касі.
При виявленні під час інвентаризації нестачі або надлишку цінностей у касі в акті вказується сума нестачі або надлишку і з'ясовуються обставини їх виникнення. Сума недостачі відшкодовується згідно законодавства України, а надлишок оприбутковується в касі та зараховується в дохід підприємства.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/214115.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua