«Пульс» - унікальний сервіс зворотного зв’язку податкової служби з платниками податків

20 янв, 08:34

За дванадцять місяців 2016 року, до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві, на сервіс «Пульс» вперше надійшло 224 звернень, що на 161 менше ніж  у відповідному періоді 2015 р. Всього загальна кількість (у т.ч. повторні, або повторні за новими підставами) звернень, що надійшли до ДПІ у січні-грудні  2016р. складає 298.
У цей період заявники звертались на сервіс «Пульс» з наступних питань:
         -   щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 137;
щодо роботи органів ДФС – 61;

щодо реєстрації платників ПДВ – 9;

щодо роботи ЦОП- 8;

щодо системи електронного адміністрування ПДВ  – 4;

         -  щодо реєстрації платником єдиного податку – 2.

Слід зазначити, що у 2016 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до  вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 916 від 08.11.16р.
Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку за номером гарячої лінії антикорупційного сервісу «Пульс» – (044)284-00-07! Інформація приймається цілодобово.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/214946.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua