Як працюватиме електронний кабінет платника податків

23 янв, 11:57

ДПІ  у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомляє , що Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII Податковий кодекс доповнено ст. 42-1, яка визначає правові засади функціонування електронного кабінету платника податків.
Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабінет працюватиме цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та буде забезпечувати такі можливості:
-перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;
-перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);
-перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;
-перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;
-одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
-проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
-надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;
-автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;
-автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;
-заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;
-реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
-перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;
-отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;
-отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;
- отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;
-адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);
-перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;
-внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;
-надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;
-взяття на облік на митниці;
-подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1
-реєстрація РРО;
-подання звітності про використання РРО;
-отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.
Для організації електронного документообігу ст. 45 Кодексу доповнено п. 45.3 згідно якої платник податків, зобов’язаний під час обрання способу взаємодії в електронному вигляді, повідомити контролюючому органу свою електронну адресу (адреси) шляхом внесення цієї інформації до своїх облікових даних через електронний кабінет.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/215009.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua