Як зареєструватися фізичній особі яка проводить благодійну діяльність в реєстрі волонтерів антитерористичної операції?

23 фев, 08:49

Відповідь: Відповідно до п. 2 прим 1 розд. VII Прикінцевих положень Закону України від 05 липня 2012 № 5073-VI «Про благодійну діяльність та благодійні організації» реєстр волонтерів антитерористичної операції (далі - Реєстр) формується і ведеться центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Порядок формування та ведення Реєстру визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики
Для включення до Реєстру благодійник - фізична особа подає заяву, копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) та довідку з банку (довідки з банків) із зазначенням реквізитів рахунків, відкритих на ім’я такого волонтера, що призначені для здійснення благодійної діяльності.
Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.
Витребування інших відомостей та документів, не передбачених цим пунктом, забороняється.
 Який порядок внесення змін до облікових даних платників податків, у разі зміни керівника та головного  бухгалтера?
Відповідь: Стосовно платників податків, відомості про яких включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР):
інформація про зміну або призначення  керівника оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора;
інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі реєстраційної заяви за ф.  1-ОПП з позначкою «Зміни» та уточнених документів або реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (про реєстрацію, перереєстрацію або внесення змін).
Стосовно платників податків, які не включаються до ЄДР, інформація про зміну або призначення керівника та/або головного  бухгалтера оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за ф. No 1-ОПП.
Заява за ф. No 1-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.
Які можуть бути підстави для відмови контролюючим органом в реєстрації платником ПДВ?
Відповідь: Згідно із п. 183.8 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючий орган відмовляє в реєстрації особи як платника податку, якщо за результатами розгляду реєстраційної заяви та/або поданих документів встановлено, що особа або не відповідає вимогам, визначеним ст. 180, п. 181.1 ст. 181, п. 182.1 ст. 182 та п. 183.7 ст. 183 ПКУ, або якщо існують обставини, які є підставою для анулювання реєстрації згідно із ст. 184 ПКУ, а також якщо при поданні реєстраційної заяви чи визначенні бажаного (запланованого) дня реєстрації не дотримано порядок та строки (терміни), встановлені п.п. 183.1, 183.3 - 183.7 ст. 183 ПКУ.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/216062.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua