12 апр, 11:30
Он-лайн послуги ДФС набувають популярності серед платників податків. Про це свідчить кількість звернень до Контакт-центру ДФС щодо використання таких сервісів.
За інформацією директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Івана Романова, протягом першого кварталу цього року надано 3825 інформаційно-довідкових послуг на звернення, які надійшли телефоном та електронною поштою, щодо користування он-лайн послугами ДФС.
«Якщо у лютому поточного року питання щодо використання он-лайнових послуг зросли на 105 порівняно з січнем, то вже у березні їх було надано на 897 більше, ніж за останній місяць зими», – зазначив Іван Романов.
За його словами, найбільша кількість запитань стосувалися можливостей сервісу «Електронний кабінет платника» - 1358. Друге місце за популярністю займає сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс». Правилами користування ним цікавилися 1002 платники.
Водночас у березні 2017 року найбільш рейтинговим було запитання-відповідь з Бази знань щодо користування електронним сервісом «Отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді», який розміщено на веб-порталі ДФС. З таким питанням до фахівців Контакт-центру звернулися 853 платники.
Нагадаємо, що отримати консультацію з питань застосування норм податкового та митного законодавства, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, роботи органів ДФС, сервісів та послуг, які надаються фіскальною службою можна у Контакт-центрі за номером 0-800-501-00-7.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/217451.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua