12 апр, 14:29
Укрпошта презентувала свій оновлений бренд, що поєднав досвід та сучасність. Відтепер основним візуальним символом Укрпошти замість крилатого конверту поштовий ріжок, який, підкреслюючи символи поштової служби, трансформується у значок геолокації – пін. Візуальний символ – це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу.
Нову концепцією бренду розроблено рекламною агенцією «Saatchi&Saatchi» для компанії Укрпошта безкоштовно. Однією з несподіванок презентації був виступ піаніста Євгена Хмари.
«Укрпошта – це величезна соціальна «offline» мережа, що об’єднує українців у всьому світі, величезна частина України, яка поставила собі за мету змінитися. Ми як українці маємо докладати максимум зусиль для розбудови нашої держави. Саме тому ми з гордістю долучилися до цього процесу, інвестували свій час, знання та досвід для того, щоб ці зміни були кращими», –зауважив креативний директор Костянтин Шнайдер.
«Ми активно працюємо над вдосконаленням послуг, розробляємо і вводимо нові, змінюємо та перебудовуємо виробничі процеси, намагаємось повернути втрачені позиції на ринку. Такі зміни неможливо реалізувати повною мірою без змін у свідомості як наших працівників, так і клієнтів. Розробка нового корпоративного стилю і бренду є такою ж необхідністю для процесу трансформації компанії, як оновлення автопарку чи корпоратизація підприємства», – зазначив в.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/217465.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua